wtorek, 16 sierpnia 2016

12 tydzień :)

Witam :)



Nowy post, nowe efekty. :)








Po kolejnym tygodniu moja waga dalej malała. Tym razem udało mi się zrzucić 0,8 kg.















Tak jak już wspominałam na ten tydzień dostałam 2 dni diety uderzeniowej i 5 dni diety urozmaiconej. Dieta uderzeniowa : Kurczak z grilla i Truskawkowa II.
Suplementy : Drenanat D&N i Fibroki.








Harmonogram na dni diety uderzeniowej :







Dieta Kurczak z grilla : 



-Śniadanie : 3 kromki chleba razowego, serek wiejski, warzywa
-Drugie śniadanie : Szklanka soku lub 1-2 owoce
-Obiad : Szaszłyki z drobiu nadziewany bakłażanem, papryką, cebulą, pieczarkami ; pomidory z cebulą
-Podwieczorek : Koktajl owocowy na bazie maślanki z owocami
-Kolacja : Sałatka warzywna z serem Feta ( żółta )





Dieta Truskawkowa II :


-Śniadanie : 3 kromki chleba razowego, serek wiejski, truskawki
-Drugie śniadanie : miseczka truskawek, jogurt naturalny, Fibroki
-Obiad : 1-2 jajka sadzone, kalafior z koperkiem ( ugotowany kalafior posypać świeżym koperkiem lub pietruszką ) 
-Podwieczorek : Koktajl : 2 szklanki truskawek, 300 ml maślanki
-Kolacja : Sałatka : garść rukoli, garść truskawek, 5 czarnych oliwek, 1 plaster sera feta ( żółta ), pieprz, ocet winny










Na następny tydzień dostałam 3 dni diety uderzeniowej oraz 4 dni diety urozmaiconej. Suplementy : Drenanat Instant, Fibroki, Mivinat Silica.







W razie pytań - komentarz. :)
Do zobaczenia w kolejnym poście. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz