poniedziałek, 5 września 2016

19 tydzień :)

Hej :)





Nowy post, nowe efekty. :)
Po kolejnym tygodniu udało mi się zgubić 1,4 kg. :)















Tak jak już wspominałam w poprzednim poście diety uderzeniowej nie dostałam. Było to związane z wyjazdem na wakacje. Dostałam jedynie rozpiskę jak powinien wyglądać mój tydzień nad morzem. 
Suplementy - Pertres, ciastka Fibroki.








Przykładowy harmonogram :

-Śniadanie : 3 kromki chleba razowego, twaróg lub wędlina, warzywa, kawa
-Drugie śniadanie : 1-2 owoce, 2 ciastka Fibroki
-Obiad : Dowolna ryba morska ( 200g ) pieczona lub gotowana/ filet z kurczaka, warzywa gotowane/ sałatka śródziemnomorska/ surówka warzywna/ zupa warzywna
-Podwieczorek : 1 owoc, 1 ciastko Fibroki
-Kolacja : Zupa rybna/ sałatka grecka z jogurtem/ chuda ryba ( 150g )/ mięso z kurczaka, warzywa










Na następny tydzień dostałam 2 dni diety uderzeniowej oraz 5 dni diety urozmaiconej.
Suplementy - Drenanat D&N, Fibroki.








W razie pytań - komentarz. :)
Do zobaczenia w kolejnym poście. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz