niedziela, 26 czerwca 2016

2 tydzień :)

Witam :)

Wracam do Was, aby opisać jak wyglądał mój drugi tydzień bycia w NaturHouse.



Po drugim tygodniu moja waga dalej spadała. Tym razem udało mi się zgubić 0,8 kg.
Widząc dalsze efekty miałam ochotę jeszcze bardziej pracować. :)














Tak jak pisałam w poprzednim poście menu nie zmieniło mi się.

-Na śniadania przeważnie jadałam 2 kromki chleba razowego z wędliną lub jogurtem naturalnym lub twarogiem z DUUUUUŻĄ ilością warzyw, i do tego kawa.

-Na drugie śniadanie, tak jak mówiłam już w poprzednim poście, jadałam jogurt naturalny z Fibrokami oraz owoc i wszystko popić szklanką wody.

-Na obiad bywało różnie co zjadałam. Raz był to krem z pieczarek z makaronem pełnoziarnistym, w inny dzień jadłam rybę przygotowaną na parze z warzywami, a w inne dni jeszcze zjadałam kurczak z warzywami.

-Podwieczorek, tak samo jak drugie śniadanie, to był jogurt + Fibroki + owoc + szklanka wody.

-Na kolację przygotowywałam różnie raz omlet z warzywami, innym razem była to wędlina z
warzywami, czy serek wiejski z warzywami.












Na następny tydzień dostałam już 1 dzień diety uderzeniowej oraz suplementy te samo co tydzień wcześniej oraz Fibroki.









Do zobaczenia w kolejnym poście. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz