niedziela, 26 czerwca 2016

3 tydzień

Witam :)



W dzisiejszym poście opisze Wam, jak wyglądał mój 3 tydzień bycia na diecie z NaturHouse.:)











Z czego się bardzo cieszyłam było to, że moja waga dalej spadała. Tym razem udało mi się stracić 1,1kg. Tym sposobem motywacja sama przychodziła. :)






Tak jak już wspominałam w poprzednim poście tym razem dostałam 1 dzień diety uderzeniowej, a 6 dni diety urozmaiconej.
Dieta na 1 dzień diety uderzeniowej nazywała się Dieta- Kurczak z mozarellą.





A więc :

- Na śniadanie miałam zjeść to samo co w diecie urozmaiconej, czyli 2 kromki chleba razowego z twarogiem/ chudą szynką i warzywami oraz kawa.
- Na drugie śniadanie miałam 1 gruszkę, bądź jabłko
- Na obiad miałam do zjedzenia Kurczaka z mozarellą oraz puree z selera i korzenia pietruszki
- Na podwieczorek musiałam zjeść Sałatkę owocową : 1 gruszka, 2 mandarynki, 1 jabłko, jogurt naturalny, Fibroki
- Na kolację miałam omlet z 2 białek i 1 żółtka z warzywami oraz koktajl z 2 łodyg selera naciowego, 1 kiwi, 2 łyżek soku z cytryny








Przepis na Kurczaka z mozarellą:


Składniki: 1 filet z kurczaka, 1/2 kulki sera mozarella light do 10% tłuszczu, 1 mała cebula, pomidory koktajlowe, czosnek.

Sposób przygotowania:
Filet z kurczaka umyć i oczyścić, rozbić do grubości 1-2 cm, opruszyć solą i pieprzem. Na środku fileta ułożyć kawałek sera mozarella, kilka piór cebuli, pół ząbka czosnku pokrojonego w plastry i zawinąć. Tak przygotowany filet ułożyć w folii aluminiowej razem z pomidorkami. Piec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez ok. 40 minut.








Na następny tydzień dostałam już 2 dni diety uderzeniowej, zmienił mi się suplement, tym razem miałam używać Levanat Plus oraz Firboki dalej.






Do zobaczenia w nowym poście. :))






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz